Du har mulighed for at følge med i status på din ansøgnings- eller klagesag om handicaptillæg.
Se status på din igangværende sag
Du kan følge med i, hvor langt vi er kommet med at behandle din sag.
Du vil kunne se alle dokumenter i din sag, hvis du har sendt din ansøgning eller klage den 11. oktober 2024 eller derefter. Dette skyldes tekniske omstændigheder.
Hvis du har sendt din ansøgning eller klage før denne dato, vil du ikke kunne se selve ansøgningen eller klagen, men du vil kunne se breve sendt efter den 11. oktober 2024.
Sådan gør du
- Log ind i Kig i egen sag med dit MitID
-
Vælg ’Åbne sager’. Her kan du se status for, hvor langt vi er med behandlingen af din sag – se nedenfor, hvad statuskoderne betyder
-
Klikker du herefter ”Se sagen”, får du vist de breve og dokumenter, der ligger på den enkelte sag
-
Under ”Generelle mangler - ansøger” kan du uploade ny dokumentation til din sag
Anmodninger og meddelelser om lægefaglige oplysninger vil du altid kunne se i Digital Post på borger.dk. Du kan ikke se disse i Kig i egen sag.
Når vi afgør din sag, får du besked direkte via Digital Post på borger.dk. Din sag og dokumenterne vil ikke længere være synlige i Kig i egen sag.